Medarbejderes brug af "Min Mad"
Du logger på app'en Min Mad" med dit regionsID. App'en ligger på Citrix.
Du logger på app'en Min Mad" med dit regionsID. App'en ligger på Citrix.
OBS:
Når en patient oprettes tildeles brugernavn og kode til patienten automatisk. Dette skal bruges til at logge patienten ind på patientterminalen.
Hvis ikke du har angivet brugernavn og kode autogenereres dette. Brugernavn kan senere genfindes under hver patient. Dette kan koden ikke, og derfor kan man med fordel altid bruge koden "Rhg.7400". Se skærmbillede fra "Min Mad" nedenfor:
Når loginoplysninger i form af brugernavn og kode er genereret, kan der logges på Patientterminalerne (den ophængte tablet) på sengestuen.
Plejen logger patienten på patientterminalen med det oprettede brugernavn og kode (som fremkom ved oprettelse af patient på PC) og guider patienten til at kunne bestille selv.
Patientterminalen er patientens, og der logge kun ind med patientens login oplysninger.
Nu er patienten logget på og kan selv bestille mad og kostregistrere. Pårørende kan ligeledes bestille og hjælpe med kostregistrering. Når der er behov for det, er det en plejeopgave at verificere det registrerede og registrere det i EPJ.
Pårørende bestilling: En pårørende til patienten kan bestille mad og betale via Mobile Pay i systemet
Mine bestillinger: Under "Mine Bestillinger" kan bestillinger ses og slettes eller ændres
Dagens kostindtag: Her kan man følge med i indtag i forhold til behov
Spis i Restoen: "Spis i Restoen" ændrer navn til "Spis i Haven Madhus". Herigennem kan patienten få en madbillet til et måltid mad i Havens Madhus